A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Гук Ігор Миколайович

 

АВТОБІОГРАФІЯ

Народився 18 серпня 1984 року в с. Залужжя, Шумського району, Тернопільської області.

1991-1999 роки навчався в Рохманівській ЗОШ І-ІІ ступенів.

1999- 2001 р. навчався в Шумській ЗОШ І-ІІІ ст. №1.

2001-2006р. навчався в Тернопільському державному економічному університеті здобувши кваліфікацію магістра за спеціальністю «оподаткування».

2002-2006р. працював в ПП «Фарматерн» (АТЗТ «Альфа Україна») на посадах контролера та менеджера товаро-транспортної служби (м. Тернопіль).

2007-2008 р.р. працював в ФОП Олексюк В. В. на посаді виконавчого директора.

2009-2018 р.р. працював у Кременецькій РДА на посадах адміністратора, державного реєстратора та начальника відділу надання адміністративних послуг.

2019р. обіймав посаду провідного інспектора Кременецького районного сектору філії ДУ «Центр пробації».

2020-2021 р.р. працював в УДКСУ у Кременецькому районі на посаді головного спеціаліста.

Одружений.

Виховує доньку.

На даний час проживає з сім’ю за адресою с. Великі Млинівці,  Кременецького району.

 

Посадові обов’язки:

Приймає участь у вирішенні питань житлового будівництва на території громади, здійснює контроль за роботою житлово-експлуатаційних  підприємств, організацій, установ та інших.

Приймає участь у вирішенні питаннь,  пов’язаних  з проектуванням та  будівництвом обєктів промислового, соціально-культурного, комунального призначення, розвитку інженерних мереж громади.

За дорученням міського голови розглядає звернення  фізичних та юридичних осіб, клопотання підприємств, установ, організацій, заяви і скарги громадян, готує проекти відповідей згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян”.

Очолює:

міську комісію з питань врегулювання земельних спорів;

конкурсних торгів.

         Організовує роботу та здійснює контроль за виконанням повноважень:

-  у галузі будівництва;

-  у сфері регулювання земельних відносин;

-  щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою;

-  щодо управління комунальною власністю;

-  з питань пасажироперевезень.

Координує та контролює діяльність:

- управління архітектури, житлово-комунального господарства та земельних відносин;

-  центру надання адміністративних послуг;

-  відділу державної реєстрації;

-  обслуговуючого персоналу (прибиральників службових приміщень).

Координує ведення квартирного обліку громадян у міськвиконкомі,       контролює його ведення.

Здійснює оперативне керівництво, координує та контролює дії:

-  КП”Кременецька оселя”,

-  КП ”Міськводгосп”,

-  КП «Кременецьблагоустрій».

Контролює послуги з вивезення твердих побутових відходів на території громади.

Приймає участь в організації проведення на території громади робіт по благоустрою та наведення належного санітарного стану (благоустрій територій, підприємств, організацій, установ та інших; утримання доріг, експлуатація та ремонт проїжджих частин і тротуарів, порізка дерев, освітлення і т.п.).

Несе відповідальність за дотримання порядку розробки усіх проектно-кошторисних документацій, що стосуються життєдіяльності громади.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь