A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПС

Дата: 18.05.2022 14:25
Кількість переглядів: 202

Фото без опису

 

 

Реєстрація ПРРО: послідовність дій

Суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО), повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України (повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП).

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою №1-ПРРО (J/F 1316604), що подається у електронній формі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 №261).

 

 

Право платника віднести до податкового кредиту суму ПДВ на підставі податкової накладної, складеної у період з 16.02.2022 по 01.03.2022

Відповідно до п. 3 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, усі податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та за формою, чинною на день такої реєстрації.

Наказ Міністерства фінансів України від 17.01.2022 №15 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року №1307», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.02.2022 за №129/37465 (далі – Наказ №15), яким внесено зміни до форми податкової накладної та Порядку її заповнення, набрав чинності 16.02.2022.

Проте, з метою забезпечення можливості переналаштування платниками податків власних програмних продуктів реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників, складених за новою формою, в ЄРПН повинна була розпочатися з 01.03.2022.

В умовах дії воєнного стану електронні сервіси ДПС працюють з певними обмеженнями та платники ПДВ не мають можливості реєструвати в ЄРПН податкові накладні та розрахунки коригування до них.

У зв’язку з цим у податковій звітності з ПДВ за звітний період лютий 2022 року податковий кредит формується на підставі податкових накладних, що були зареєстровані в ЄРПН до 24.02.2022 без урахування змін до форми податкових накладних, внесених Наказом №15, та на підставі наявних у платника первинних документів бухгалтерського обліку, складених відповідно до Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями, а за наступні звітні періоди в період дії воєнного стану – на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів.

 

 

          Підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис можна в Електронному кабінеті

Головне управління ДПС у Тернопільській області інформує, що платники податків – користувачі Електронного кабінету можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис.

Дія.Підпис – кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи.

Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.

Також для підпису доступні «хмарні» КЕП SmartID, Cloud Key, Deposit sign.

 

 

 

 

       Місцеві бюджети Тернопільщини отримали від власників нерухомості понад 49,2 млн грн податку

Трохи більше 49,2 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплатили суб’єкти господарювання та жителі Тернопілля упродовж чотирьох місяців цього року. При чому надходження платежу перевищили очікувану сплату на 4 відсотки або 2 млн грн додатково. Приріст до січня-квітня минулого року склав 8 відсотків або 3,7 млн гривень.

            Варто зазначити, що юрособи сплатили 46,9 млн грн податку на нерухомість, що на 4,5 млн грн більше, ніж торік. Додатково місцеві скарбниці отримали від них 2,4 млн грн цього платежу, адже надійшло на 5 відсотків більше, ніж очікувалося.

             Фізичні особи цьогоріч перерахували за нерухомість 2,3 млн гривень.

Варто нагадати, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь