A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

До уваги імпортерів! З 21 лютого розпочато розстрочення сплати ПДВ

Дата: 01.03.2018 16:32
Кількість переглядів: 190

Кременецька ОДПІ повідомляє, що Кабінет Міністрів України постановою від 07.02.2018 №85 затвердив Порядок надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України (далі – Порядок). Порядок затверджено відповідно до п.65 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Даний документ забезпечить можливість розстрочити сплату ПДВ на термін до 2 років без нарахування процентів, пені та штрафів підприємствам при імпорті обладнання для власного виробництва на території України.

Порядком передбачено, що для отримання розстрочення імпортер подає відповідну заяву до митниці ДФС, яка на підставі перевірки документів, що додаються до такої заяви, протягом 10 робочих днів приймає рішення про надання розстрочення (якщо сума розстрочення становить понад 1 млн грн, рішення приймається за погодженням з Головою ГУ ДФС протягом 25 робочих днів).

Відзначимо, що інформація про прийняті рішення оприлюднюється на веб-сайті ДФС.

Громадянам, які є власниками декількох земельних ділянок та мають право на пільгу, необхідно до 1 травня подати відповідну заяву до податкової інспекції.

            Фахівці податкової інспекції звертають увагу, що статтею 281 Податкового кодексу визначено категорії фізичних осіб, які мають право на пільги щодо сплати земельного податку, та надано перелік видів земельних ділянок та їх розмір, щодо яких зазначені категорії фізичних осіб мають право скористатися пільгами.

            Однак, до цієї статті внесено зміни щодо вибору пільги щодо сплати земельного податку фізичної особи, яка має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання. Так, у разі якщо громадянин, який має право на пільгу, є власником декількох земельних ділянок одного виду використання, то йому до 1 травня поточного року необхідно подати письмову заяву до податкової інспекції за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися з базового податкового (звітного періоду, у якому) подано таку заяву.

Від сплати податку звільняються такі категорії громадян:інваліди I і II групи;

Фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

Пенсіонери за віком;

Ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22.10.1993р.№3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

Фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

            Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для зазначених вище категорій громадян поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм, а саме:

для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари;

для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 га, в селищах – не більш як 0,15 га, в містах – не більш як 0,10 га,

для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 га;

для будівництва індивідуальних гаражів- не більш як 0,01 га;

для ведення садівництва- не більш як 0,12 га.

Акт звірки розрахунків за податками нададуть після подання заяви

 

Пунктом 1 глави 1 розділу ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 №422, визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Згідно зі ст. 1 Закону України «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями (далі – Закон) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема, із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.

При цьому звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання (ст. 20 Закону).

Отже, за письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у довільній формі. Такий письмовий документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб’єктом господарювання зазначено платежі і період щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.

Де можна пройти контроль за принципом «єдиного вікна»?

Перелік місць митного оформлення товарів, в яких застосовується Порядок інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 25 липня 2016 року №657 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 18 жовтня 2017 року №847). Даний наказ розміщено на офіційному веб-порталі ДФС.

Зокрема, у зоні діяльності Тернопільської митниці ДФС функціонує 4  місця митного оформлення товарів, в яких застосовується порядок інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації.

Місця, де принцип «єдиного вікна» застосовується обов’язково:

- відділ митного оформлення №1 митного посту «Тернопіль-центральний» (м. Тернопіль, вул. Текстильна, 28а);

- відділ митного оформлення №2 митного посту «Тернопіль-центральний» (Тернопільська обл., м. Збараж, вул. Кармелюка, 5);

- відділ митного оформлення №3 митного посту «Тернопіль-центральний» (м. Тернопіль, вул. Текстильна, 38);

- митний пост «Чортків» (Тернопільська обл., м. Чортків, вул. В.Великого, 31).

Що стосується статистики та показників використання принципу «єдиного вікна» слід зазначити, що протягом лютого 2018 року у Тернопільській митниці ДФС 99% (від загальної кількості) митних декларацій оформлюються із застосуванням принципу «єдиного вікна».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь