A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 28.08.2019 14:53
Кількість переглядів: 377

Фото без опису

Податкова знижка: для кого і за що

 

Отримати податкову знижку можуть громадяни України, які офіційно працюють, отримають заробітну плату й навчаються на платній основі самі, або навчають члена сім’ї першого ступеня споріднення – це батьки, якщо навчають дітей, або якщо чоловік навчає дружину чи навпаки. Також скористатися пільгою може людина, яка самостійно сплачує за своє навчання. Наразі  можна отримати пільгові кошти за минулий рік:  зараз 2019-й рік, наші громадяни отримують знижку за 2018-й.

Для того, щоб одержати пільгу, особа має прийти до податкової інспекції й надати підтверджувальні документи – договір, квитанції про сплату, довідку про заробітну плату, паспорт, ідентифікаційних код, а також отримати довідку про доходи у нас в податковій. Потім подати декларацію про майновий стан й доходи з метою отримання податкової знижки.

Перелік витрат, дозволених для включення до податкової знижки:

- сума коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення;

- частина сплачених процентів за іпотечним житловим кредитом;

- сума коштів або вартість майна перерахованих (переданих) у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям;

- сплата страхових платежів за договорами довгострокового страхування життя та пенсійних внесків у рамках недержавного пенсійного забезпечення;

- оплата допоміжних репродуктивних технологій;

- оплата державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;

- сума коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу на альтернативні види палива;

- сума коштів у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, фактично сплачених платником податку, який має статус внутрішньо переміщеної особи;

- сплата коштів на будівництво (придбання) доступного житла.

 

Реєстрація платником ПДВ: коли примусово, коли добровільно?

 

Під обов'язкову реєстрацію як платника ПДВ підпадає суб’єкт господарювання, у якого загальна сума від здійснення операцій із постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 млн гривень. Це без урахування ПДВ.

Так, для здійснення обов'язкової реєстрації як платника ПДВ особа не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто зазначеного вище обсягу оподатковуваних операцій з постачання товарів/послуг, повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву платника ПДВ.

Якщо останній день строку подання заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день.

При добровільній реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності як платника податку реєстраційна заява подається не пізніше, ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого він вважатиметься платником податку та матиме право на податковий кредит і складання податкових накладних.

Такі особи можуть навести у заяві бажаний день реєстрації як платника податку, що відповідає даті початку податкового періоду, з якого такі вони вважатимуться платниками податку та матимуть право на складання податкових накладних.

Електронний сервіс «Отримання відомостей з ДРФО – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді»: практика застосування

Фізична особа – платник податків може отримати інформацію, що зазначається у документі «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків» за допомогою електронних сервісів ДФС в один із таких способів:

- при поданні заяви засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет), вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua та через офіційний веб-портал ДФС, інформація надається засобами цієї системи;

- при поданні заяви до «Єдиного вікна подання електронної звітності», програмне забезпечення якого розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність», інформація направляється на електронну адресу фізичної особи – платника податків.

За допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету та «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» фізична особа – платник податків може сформувати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» (далі – Запит) (форма №10ДР) виключно для отримання інформації про себе.

Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням кваліфікованого електронного підпису фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

При цьому ознайомитись з порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

У розділі «Допомога» Електронного кабінету можна переглянути відео урок щодо створення Запиту.

Слід зазначити, що фізичні особи – платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документу» Запиту зазначають лише номер паспорта.

Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (далі – відповідь на Запит в електронному вигляді) надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

Відповідь на Запит в електронному вигляді містить інформацію, зокрема, про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до податкових розрахунків за формою №1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів.

 

 

 

Завдяки легальній зарплаті зростають надходження місцевих бюджетів

 

З початку цього року після проведеної роз’яснювальної роботи із керівниками підприємств, котрі допустили заборгованість із виплати заробітної плати та податкових платежів, вдалося досягти вагомих результатів. Так, працівникам виплатили 8,3 млн грн заборгованої заробітної плати, а до бюджету додатково надійшло 2 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 1,8 млн грн єдиного соціального внеску.

У тісній співпраці та чіткій взаємодії з органами місцевої влади щодо контролю за додержанням законодавства про оплату праці проведено роз’яснювальну роботу з керівниками 856 підприємств. Відтак 794 суб’єкти господарювання підвищили рівень виплати заробітної плати. Тож додаткові надходження склали 9,6 млн грн, з яких 4,3 млн грн – податок на доходи фізичних осіб та 5,3 млн грн – єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Щодо платників податків, які виплачували заробітну плату та інші доходи громадянам із порушенням вимог податкового та іншого законодавства, з початку року провели 36 перевірок таких суб’єктів господарювання – юридичних осіб та 14 перевірок приватних підприємців. За їх результатами донараховано 12,6 млн грн податків та зборів (штрафних санкцій та пені), зокрема: 3,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб, 2,1 млн грн єдиного соціального внеску,  900 тис. грн військового збору.

Завдяки активізації роз’яснювальної роботи в червні додатково оформлено трудові відносини із майже 6 тис. найманими працівниками.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь