A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 21.08.2019 12:56
Кількість переглядів: 468

Фото без опису

Форма, за якою нададуть відомості з ДРФО – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

Пунктом 70.3 ст. 70 Податкового кодексу України передбачено, що до інформаційної бази Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) включаються такі дані про фізичних осіб, зокрема джерела отримання доходів, сума нарахованих та/або отриманих доходів та сума нарахованих та/або сплачених податків.

Порядок отримання відомостей з Державного реєстру та форми відомостей встановлені Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за №1306/31174 (далі – Положення).

Відповідно до п. 2 розд. X Положення відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи – платника податків (його представника) щодо отримання відомостей з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі.

Для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу у разі, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подає документ, що посвідчує особу, та заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків за формою № 10ДР (далі – Заява за формою № 10ДР) (додаток 14 до Положення). Представник додає до Заяви за формою № 10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя (абзац перший п. 4 розд. X Положення).

Згідно з пунктом 6 розділу X Положення контролюючий орган протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи (представника) надає відомості з Державного реєстру за формами, наведеними в додатках 15, 16 до Положення.

Враховуючи викладене, відомості з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, надаються за формами, наведеними в додатках 15, 16 до Положення.

Зазначені відомості з Державного реєстру свідчать про наявність або відсутність інформації про доходи/джерела доходів фізичної особи – платника податків за запитуваний період.

Найпопулярніша послуга – видача карток платників податків

Послугами 17 Центрів обслуговування платників територіальних підрозділів ГУ ДФС у Тернопільській області скористалися 250 651 особа впродовж січня-липня 2019 року. Фахівці фіскальної служби надали 70 094 адміністративних послуги.

Найбільше послуг надали працівники Тернопільського управління – 22 915 (32,7%), трохи менше Кременецького – 13 752 (19,6%), Теребовлянського – 11 522 (16,4%), Чортківського – 9 695 (13,8%), Козівського – 8 635 (12,3%) та ГУ ДФС в області – 3 575 (5,1%).

Найпопулярнішою серед відвідувачів виявилася послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Адже нею скористалися 29 080 громадян, що складає 41,5% від загальної кількості наданих адміністративних послуг. Трохи менше послуг надали з видачі відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 18 591 (26,5%). За отриманням витягів із реєстру платників єдиного податку та реєстрацією платниками єдиного податку у ЦОПи звернулися відповідно 4 188 та 3 736 відвідувачів.

Доречно зауважити, що у приміщенні ЦОПу Тернопільської ДПІ працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян. Так, упродовж січня-липня 2019 року працівники підрозділу згенерували 7 124 відкритих ключів електронного цифрового підпису.

На Тернопільщині надходження митних платежів зросли на 54 відсотки

Упродовж січня-липня 2019 року Тернопільська митниця ДФС до Державного бюджету України перерахувала понад 1 млрд 551млн гривень. Це на 720 млн грн або на 54 відсотки перевищило аналогічний показник минулого року. Про це повідомила очільниця відомства Оксана Антонович.

Вона зазначила, що лише у липні спрямували до скарбниці нашої країни 354 млн грн. митних платежів, що на 201 млн грн або на 43 відсотки більше, ніж у 2018 році.

Цьогоріч за сім місяців серед платежів, яких найбільше спрямовано до держбюджету, такі: податок на додану вартість, мито, акцизний податок, плата за здійснення митних формальностей. Так, надійшло 1 млрд 68 млн грн податку на додану вартість, що майже на 341 млн грн або на 68 відс. більше, ніж у січні-липні минулого року. Мита сплатили понад 160 млн грн, приріст порівняно із минулим роком склав понад 80 млн грн або 49,9 відсотка. У 13 разів більше, ніж минулоріч, у січні-липні 2019 року перерахували акцизного податку: 288,9 млн грн проти 21,7 млн гривень. Плата за здійснення митних формальностей та інші надходження склали 34,2 млн грн, що майже на 31,8 млн грн або у 14 разів більше, ніж за звітний період 2018 року.

«Зростанню надходжень найбільше посприяла активізація ввезення транспортних засобів, зокрема легкових автомобілів громадянами», – зазначила Оксана Антонович. Адже при ввезенні цих транспортних засобів упродовж січня-липня цього року сплатили 709 млн гривень.

Можливість платника податків оскаржити в одній скарзі декілька рішень контролюючого органу

Відповідно до п. 56.2 ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених ПКУ або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.

Вимоги до оформлення скарги визначені п. 1 розд. IV Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.10.2015 №916. Відповідно до цього Порядку скарга платника податків подається в письмовій формі та має включати таку інформацію:

- прізвище, ім’я, по батькові, найменування (для юридичних осіб), податкову адресу платника податків, який подає скаргу;

- найменування контролюючого органу;

- реквізити оскаржуваного рішення;

- підстави, за якими оскаржують рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно чи не встановлені взагалі;

- обґрунтування незгоди платника податків із рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;

- вимоги та клопотання платника податків, який подає скаргу;

- відомості щодо повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржують, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня;

- відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду;

- адресу, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;

- перелік документів, які додаються до скарги.

Скарги на рішення та на дії контролюючих органів викладаються та подаються окремо.

Отже, платник податків може оскаржити в одній скарзі всі рішення контролюючого органу, оскільки чинним законодавством не встановлено таких обмежень.

 

Майже 70 мешканців Тернопільщини побували на особистих прийомах

Упродовж січня-липня 2019 року посадові особи Головного управління ДФС у Тернопільській області провели 69 особистих прийомів громадян. Це на три прийоми більше, ніж у відповідному минулорічному періоді.

Зокрема, очільник обласного фіскального відомства провів три особистих прийоми громадян, його заступники – 9, інші посадові особи – 57.

На особистий прийомах побували 26 підприємців, 15 громадян іншого соціального стану (керівники/бухгалтери), 12 громадян, соціальний стан і категорію авторів звернень не визначено, 9 пенсіонерів, 3 одиноких матері. Особисто звертались також робітник, безробітний, екс-працівник фіскальної служби, фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність.

За результатами проведених особистих прийомів громадянам надали 69 усних роз’яснень.

Нагадуємо, що записатись на прийом до посадових осіб Головного управління ДФС у Тернопільській області можна за телефоном: (0352) 43-46-33.

Порушники митних правил сплатили 297,7 тис. грн штрафу

У січні-липні 2019 року фахівці Тернопільської митниці ДФС склали 62 протоколи про порушення митних правил. Про це повідомив заступник начальника – начальник управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії митниці Володимир Петрук. «З них 42 протоколи стосувалися перевищення встановленого Митним кодексом України строку доставки товарів до органу доходів і зборів призначення, 9 – склали за дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, 5 – через неправомірні операції з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем», – деталізував він.

Решта порушень стосувалися недекларування товарів, що переміщуються через митний кордон України, перевищення строку тимчасового ввезення товарів або ж зберігання, перевезення чи придбання товарів, ввезених на митну територію України з приховуванням від митного контролю, дій, спрямованих на неправомірне зменшення розміру належних до сплати митних платежів.

З початку року за результатами роботи митниці в правоохоронному напрямку, а саме від сплати штрафів у справах про порушення митних правил за постановами митниці, до Державного бюджету України перерахували 297,7 тис. гривень.

Розглянувши 49 справ про порушення митних правил, фахівці митниці винесли постанови про притягнення осіб до відповідальності, застосувавши штраф у сумі 414 тис. гривень.

До суду передали 7 справ про порушення митних правил на загальну суму майже 522 тис. гривень.

Крім цього, з метою перевірки автентичності документів, поданих до митного контролю та митного оформлення, до уповноважених митних органів іноземних держав направили 9 запитів. Упродовж січня-липня цього року надійшло 8 відповідей від митних органів іноземних держав, за результатами їх опрацювання митники завели 5 справ про порушення митних правил на загальну суму майже 3,4 млн гривень.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь