A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 12.03.2018 11:46
Кількість переглядів: 369

Податкова знижка: коли не враховано усі витрати

Якщо були виявлені документально підтверджені суми, що не були враховані при поданні річної податкової декларації, для реалізації свого права на податкову знижку платник податку може подати уточнюючу декларацію до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року, оскільки право на податкову знижку надається лише за наслідками звітного податкового року.

Відповідно до п. п. 166.1.1 ПКУ платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п. п. 166.1.2 ПКУ).

Якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п. п. 166.4.3 ПКУ).

 

Обставини для арешту майна

 

Відповідно до п. 94.1 ст. 94 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) адміністративний арешт майна платника податків (далі – арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов’язків, визначених законом.

Згідно з п. 94.2 ст. 94 ПКУ арешт майна може бути застосовано, якщо з’ясовується одна з таких обставин:

- платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі;

- фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон;

- платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу;

- відсутні дозволи (ліцензії) на здійснення господарської діяльності, а також у разі відсутності реєстраторів розрахункових операцій, зареєстрованих у встановленому законодавством порядку, крім випадків, визначених законодавством;

- відсутня реєстрація особи як платника податків у контролюючому органі, якщо така реєстрація є обов’язковою відповідно до ПКУ, або коли платник податків, що отримав податкове повідомлення або має податковий борг, вчиняє дії з переведення майна за межі України, його приховування або передачі іншим особам;

- платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі;

- платник податків не допускає податкового керуючого до складення акта опису майна, яке передається в податкову заставу;

- платник податків (його посадові особи або особи, які здійснюють готівкові розрахунки та/або провадять діяльність, що підлягає ліцензуванню) відмовляється від проведення відповідно до вимог ПКУ інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів (зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки).

Удосконалено процедуру здійснення митного

та інших державних видів контролю

 

Кабінетом Міністрів України в січні цього року переглянуто порядок інформаційного обміну з метою удосконалення процедури здійснення митного та інших державних видів контролю (санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного) за принципом «єдиного вікна».

Зокрема, продовжено на один рік можливість добровільного застосування підприємством системи «єдиного вікна» у випадках переміщення товарів:

- транзитом;

- вивезення за межі України товарів морським, залізничним та авіаційним транспортом;

- ввезення товарів у поштових та міжнародних експрес-відправленнях.

Також запроваджується на 90 днів перехідний період у вигляді добровільного застосування підприємствами системи «єдиного вікна» у кожному новому місці митного оформлення, в яких розпочнеться застосування цієї системи.

Крім того, нововведеннями передбачене застосування ризикорієнтованого підходу до обрання об’єктів фітосанітарного контролю дерев’яного пакувального матеріалу та палет, що передбачає:

- при експорті – здійснення контролю маркування дерев’яного пакувального матеріалу не посадовими особами фітосанітарної служби, а посадовими особами митниць і лише у випадках, коли товари підлягатимуть митному огляду;

- при імпорті – огляду (інспектуванню) посадовими особами фітосанітарної служби будуть підлягати 10%, 25%, 50% або 100% вантажів, що супроводжуються дерев’яним пакувальним матеріалом, залежно від рівня ризику в розрізі країн-відправників.

Водночас передбачено можливість випуску товарів у вільний обіг за принципом «мовчазної згоди», якщо протягом чотирьох робочих годин з моменту отримання електронного повідомлення і документів від підприємства уповноважена особа контролюючого органу чи адміністратор не внесла до інформаційної системи рішення за результатами проведення відповідного виду контролю.

Після випуску товарів з пункту пропуску для переміщення у митницю призначення система надсилає підприємству електронне повідомлення, у якому зазначаються види державного контролю, які завершено в пункті пропуску та які необхідно завершити у зонах митного контролю на митній території України, а також вичерпний перелік документів, які необхідно подати відповідному контролюючому органу. При цьому проставлення відбитків штампів на товаро-супровідних документах не вимагається.

Після отримання через інформаційну систему від підприємства визначених документів уповноважена особа контролюючого органу приймає рішення про завершення відповідного виду контролю, проведення огляду, додаткової обробки товарів або знищення вантажу, чи повернення його за межі митної території України та вносить повідомлення про прийняте рішення до інформаційної системи, яка в свою чергу повідомляє підприємство.

Органи доходів і зборів завершують митне оформлення залежно від результатів державного виду контролю товарів, відображених в інформаційній системі.

 

На соціальні потреби мешканці Тернопільщини спрямували майже 470 млн грн єдиного внеску

 

Протягом січня-лютого поточного року платники області перерахували до бюджету 469,6 млн грн єдиного внеску. Це на 121,1 млн грн або на 34,8 % більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Зокрема, у лютому надійшло 243,2 млн грн ЄСВ, що на 50,1 млн грн більше, ніж у лютому 2017 року.

На обліку в органах ДФС області перебуває 77632 платника єдиного внеску, в тому числі 22926 юридичних осіб та 54706 фізичних осіб.

Нагадаємо, що з 1 січня поточного року дещо розширено перелік тих, хто має сплачувати єдиний внесок за рахунок членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.

Крім цього, починаючи з 1 січня 2018 року через збільшення мінімальної зарплати до 3723 грн змінився і мінімальний страховий внесок, який тепер становить 819,06 грн (3723х22%). У 2018 році законодавчі зміни торкнулись також і максимальної величини бази нарахування єдиного соціального внеску – вона налічує 15 розмірів мінімальної зарплати, тобто 55845 грн (3723х15), а відповідно максимальна сума ЄСВ дорівнює 12285,9 гривень.

 

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь