A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Про отримані доходи – офіційно та он-лайн

Дата: 16.02.2018 11:24
Кількість переглядів: 400

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що фізична особа – платник податків може сформувати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (далі – Запит)виключно для отримання інформації про себе.

Для формування Запиту доопрацьовано «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на офіційному веб-сайті ДФС та є загальнодоступним для використання.

Для полегшення користування спеціалізованим програмним забезпеченням розроблено та розміщено на офіційному веб-сайті ДФС «Порядок формування запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису та отримання відповіді на запит з ДФС».

Відзначимо, що Запит має підписуватися електронним цифровим підписом з одночасним застосовуванням посиленого сертифікату, після чого надсилатися до ДФС на єдину електронну адресу подання звітності. Після обробки запиту на електронну адресу фізичної особи – платника податків направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально),відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днівпісля його закінчення.

Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків надаються відповідно до:

- Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, форма № 1ДФ;

- Податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи – підприємця;

- Податкової декларації про майновий стан і доходи.

 

Центри обслуговування платників Тернопільщини у січні відвідали майже 32,5 тисячі громадян

 

З метою забезпечення комфортних умов платникам податків при державних податкових інспекціях Тернопільщини функціонують 17 центрів обслуговування платників (далі – ЦОП), у яких надається правова податкова допомога, 30 видів адміністративних послуг, оперативно приймається податкова звітність.

Протягом січня 2018 року ЦОП відвідали 32470 платників податків, яким фахівці підпорядкованих ОДПІ надали 8403 адміністративних послуги. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість відвідувачів ЦОП зменшилась на 12921 особу, однак кількість наданих послуг збільшилася на 2154.

            Найбільшу кількість адмінпослуг надали фахівці Тернопільської ОДПІ – 2 930 (34,9%), решта – працівники Бучацької ОДПІ – 1 898 (22,6%), Кременецької ОДПІ – 1 545 (18,4%), Чортківської ОДПІ – 1 592 (18,9%) та ГУ ДФС в області – 438 (5,2%).

займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, яка була надана 4618 фізичним особам, або 55% від загальної кількості наданих адміністративних послуг. Також значну кількість послуг було надано з  видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 782 (9,3%), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 556 (6,6%), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 556 (6,6%) тощо.

У приміщенні ЦОП Тернопільської ОДПІ працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян. Протягом січня 2018 року працівниками підрозділу згенеровано 1136 відкритих ключів електронного цифрового підпису.

Крім цього, у залі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ виділене окреме місце з надання електронного сервісу «Інспектор-онлайн». У вівторок та четвер проводяться сеанси скайп-зв’язку з платниками податків для надання консультацій. У січні 2018 року платники податків не зверталися за наданням даної послуги.

 

Як страхувальнику виправити помилку до закінчення терміну подання звітності

 

Відповідно до п. 1 розділу І Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 435), cтрахувальники – платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ), зазначені в п. 1 частини першої ст. 4 (роботодавці) Закону України від 8 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464), на яких покладено обов’язки нараховувати, обчислювати та сплачувати ЄВ, а також платники ЄВ, які зазначені в пп. 4, 5 частини першої ст. 4 Закону №2464 (фізичні особи підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність).

Пунктом 1 розділу ІІІ Порядку №435 встановлено, що:

- роботодавці зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду;

- фізичні особи підприємці, в тому числі фізичні особи підприємці - платники єдиного податку, формують та подають до контролюючих органів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом;

- особи, які провадять незалежну професійну діяльність, формують та подають до контролюючих органів Звіт самі за себе один раз на рік до 1 травня року, що настає за звітним періодом.

Згідно з п. 1 розділу V Порядку №435 при виявленні помилки у Звіті до закінчення терміну подання Звіту страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до контролюючого органу за місцем обліку.

Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності.

Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці за поточний звітний період Звіту зі статусом «скасовуюча», «додаткова», цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.

Тобто при виявленні помилки у Звіті до закінчення терміну його подання, страхувальник (у тому числі фізична особа підприємець та особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, що подають звітність самі за себе) повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до контролюючого органу за місцем обліку.

 

 

На соціальні потреби мешканці Тернопільщини спрямували 226,3 млн грн єдиного внеску

 

Протягом січня поточного року платники області перерахували до бюджету 226,3 млн грн єдиного внеску. Це на 71 млн грн або на 45,7 % більше, ніж у січні 2017 року.

Нагадаємо, що з 1 січня поточного року дещо розширено перелік тих, хто має сплачувати єдиний внесок за рахунок членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.

Крім цього, починаючи з 1 січня 2018 року через збільшення мінімальної зарплати до 3723 грн змінився і мінімальний страховий внесок, який тепер становить 819,06 грн (3723х22%). У 2018 році законодавчі зміни торкнулись також і максимальної величини бази нарахування єдиного соціального внеску – вона налічує 15 розмірів мінімальної зарплати, тобто 55845 грн (3723х15), а відповідно максимальна сума ЄСВ дорівнює 12285,9 гривень.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь