A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 14.03.2018 11:08
Кількість переглядів: 347

Прописка в одному місці, а доходи в іншому: куди подавати Декларацію про майновий стан і доходи фізичній особі?

Кременецька ОДПІ  нагадує, що відповідно до п.49.1 ст.49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Відповідно до п.45.1 ст.45 ПКУ платник податків – фізична особа зобов’язаний визначити свою податкову адресу.

Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в контролюючому органі. Платник податків – фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.

Отже, платник податків, який відповідно до норм чинного законодавства зобов’язаний (має право) надати річну податкову декларацію, але на той час проживає не за місцем реєстрації (прописки), а в іншому місці, то він має подати податкову декларацію до контролюючого органу за податковою адресою, тобто за місцем реєстрації згідно з паспортними даними.

У випадку, якщо фізична особа знята з реєстрації за однією податковою адресою та не зареєстрована за іншою, вона повинна подати річну податкову декларацію до контролюючого органу за попередньою податковою адресою.

 

Основні зміни системи інформаційного обміну «єдине вікно»

 

Після запровадження в українських митницях «єдиного вікна» з 1 серпня 2016 року Мінфін здійснював постійний контроль за його функціонуванням та поступово збільшував можливості для бізнесу скористатися цією спрощеною системою митного оформлення.

Для подальшого розвитку і функціонування системи інформаційного обміну «єдине вікно» розроблено низку змін до згаданої системи:

- поширення дії «єдиного вікна» на операції з переміщення товарів в абсолютно всіх митних режимах (наразі це тільки імпорт та експорт), а також на переміщення товарів за періодичними митними деклараціями та попередніми деклараціями, які містять повний обсяг даних (наразі тільки на обмежене коло митних декларацій при імпорті та експорті);

- зменшення кількості сканованих документів шляхом надання контролюючим органам необхідних відомостей, які наявні в попередній декларації;

- скорочення часу, протягом якого контролюючими органами може бути призначений огляд товарів з 24 до 12 робочих годин;

- зменшення граничного терміну прийняття рішення контролюючими органами щодо товарів, що вивозяться за межі митної території України, з 24-х до 4-х годин.

Обов’язкове застосування Порядку інформаційного обміну за принципом «єдиного вікна» з 1 лютого 2018 року надасть змогу оцінити роботу усіх задіяних в процесі державних органів і митниць в частині часу виконання відповідних формальностей.

 

Корективи трансфертного ціноутворення від ДФС

 

Державна фіскальна служба України з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств та забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення повідомила.

Так, з 1 січня 208 року набрав чинності Закон України від 07 грудня 2017 року №2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році». Основними змінами якого є, зокрема, питання щодо трансфертного ціноутворення.

Законодавець вніс корективи щодо визначення нових суб’єктів контролю за трансфертним ціноутворенням, прописав нові критерії визначення осіб пов’язаними. Юридичні особи визнаються пов’язаними, якщо повноваження одноособового виконавчого органу таких юридичних осіб здійснює одна і та сама особа.

Також визначено нові критерії формування переліку держав (територій), операції із резидентами яких визнаються контрольованими, оновлення передбачило також отримання податкової інформації під час зустрічних звірок, визначено строк зберігання документів щодо контрольованих операцій, вдосконалено процедури попереднього узгодження ціноутворення тощо.

Детально про ці та інші зміни йдеться у листі ДФС України від 01.03.2018 №6185/7/99-99-15-02-02-17 «Про внесення змін до Податкового кодексу України з питань трансфертного ціноутворення».

Понад 76 тисяч громадян відвідали центри обслуговування платників Тернопільщини

 

З метою забезпечення комфортних умов платникам податків при державних податкових інспекціях Тернопільщини створено та функціонує 17 центрів обслуговування платників (далі – ЦОП), у яких надається правова податкова допомога, 30 адміністративних послуг, оперативно приймається податкова звітність.

Протягом січня-лютого 2018 року центри обслуговування органів ДФС області відвідали 76020 платників податків, фахівці підпорядкованих ОДПІ надали 22114 адміністративних послуг. Зокрема, фахівці Тернопільської ОДПІ надали 8289 адмінпослуг (37,5%), фахівці Бучацької ОДПІ – 5241 (23,7 %), Кременецької ОДПІ – 3927 (17,8 %), Чортківської ОДПІ – 3840 (17,4 %), ГУ ДФС в області – 817 (3,7 %).

Найчастіше громадяни звертаються в центри обслуговування з метою отримання картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Таку послугу отримала 9761 фізична особа. Також значну кількість послуг було надано з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 6335 (28,6 %), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 1119 (5,1 %), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 1089 (4,9 %).

У приміщенні ЦОП Тернопільської ОДПІ працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян. Протягом двох місяців 2018 року працівниками підрозділу видано 2166 відкритих ключів електронного цифрового підпису.

Крім того, у залі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ виділене окреме місце з надання електронного сервісу «Інспектор-онлайн». У вівторок та четвер проводяться сеанси скайп-зв’язку з платниками податків для надання консультацій. У лютому 2018 року 12 платників податків зверталися за наданням даної послуги.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь