A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Внесено зміни до регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

Дата: 08.12.2017 09:40
Кількість переглядів: 426

Внесено зміни до регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

            Для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідковим департаментом ДФС (АЦСК ІДД ДФС) під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до регламенту АЦСК ІДД ДФС.

            Ознайомившись зі змінами до регламенту АЦСК ІДД ДФС можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС у розділі регламент роботи:http://acskidd.gov.ua/reglament.

            Зміни до регламенту набудуть чинності через 10 календарних днів з дня їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС,  після чого інформаційне наповнення ресурсу буде проведено у відповідності до цих змін. Крім цього, повідомляємо, що наказом інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017р. №150 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів: 

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

Реєстраційна картка (для фізичних осіб);

Реєстраційна картка (для юридичних осіб);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифікату відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 11 грудня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстраційних користувачів АЦСК ІДД ДФС до 08 грудня 2017 року включно. Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС у розділі «Реєстрація користувачів».

Інформацію надіслано до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв’язку: як звірити

 

Відповідно до абзацу другого п. 7 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) (крім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти) повинні подавати до органів державної фіскальної служби по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті РРО або в пам’яті модемів, які до них приєднані.

Суб’єкти господарювання, які використовують такі РРО, як електронні таксометри, автомати з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, повинні подавати до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв’язку інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в фіскальній пам’яті зазначених РРО.

Податкова інформація – це сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб’єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Пунктом 2 частини першої ст. 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) передбачено, що кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається.

Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом.

Пунктом 3 частини першої ст. 6 Закону встановлено, що службова інформація є різновидом інформації з обмеженим доступом. Вимоги для обмеження доступу до інформації зазначені в частині другій ст. 6 Закону.

Порядок оформлення запитів на інформацію при реалізації права на її доступ та строки розгляду таких запитів визначено у розділі IV Закону.

Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

Якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

Чинним законодавством не визначено порядку проведення суб’єктами господарювання звірки щодо інформації, надісланої до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв’язку.

При цьому для отримання інформації, яка збирається та зберігається про суб’єкта господарювання, такий суб’єкт має право звернутися до контролюючих органів із письмовим запитом.

 

Сума штрафу дорівнює/або менше  50 копійок: заокруглення при поданні уточнюючого розрахунку

 

Відповідно до п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених ст. 50 ПКУ), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Платник податків, який самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє факт заниження податкового зобов’язання минулих податкових періодів, зобов’язаний, за винятком випадків, установлених п. 50.2 ст. 50 ПКУ:

а) або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку;

б) або відобразити суму недоплати у складі декларації з цього податку, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов’язання, збільшену на суму штрафу у розмірі п’яти відсотків від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов’язання з цього податку.

Згідно з п. 4 розділу ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21 (далі – Порядок №21), усі показники у податковій звітності з ПДВ проставляються у гривнях без копійок з відповідним округленням за загальновстановленими правилами.

Враховуючи викладене, при самостійному виправленні платником податку в податковій декларації з ПДВ за минулий податковий період помилок, які призвели до заниження податкових зобов’язань, платник податку повинен виправити такі помилки шляхом подання уточнюючого розрахунку та в рядку 18.3 графи 6 такого уточнюючого розрахунку необхідно зазначити суму штрафу, нараховану на суму занижених податкових зобов’язань.

При цьому, якщо сума штрафу менше 50 копійок, то за загальновстановленими правилами така сума заокруглюється до нуля і рядок 18.3 графи 6 уточнюючого розрахунку не заповнюється. Якщо ж сума штрафу становить 50 копійок і більше, а саме починаючи з 50 копійок до 99 копійок, то така сума заокруглюється до 1 гривні і підлягає відображенню в рядку 18.3 графи 6 уточнюючого розрахунку.

 

Бізнес Тернопільщини сплатив до бюджету 153,7 млн грн акцизного податку

 

За одинадцять місяців цього року до державного бюджету надійшло 42,5 млн грн акцизного податку. У порівнянні з січнем-листопадом минулого року надходження збільшились на 7,9 млн грн.

Структура надходжень акцизного податку до державного бюджету виглядає таким чином:

- від виробництва горілчаної продукції – 18,9 млн грн;

- від виробництва виноробної продукції – 23,1 млн грн;

- від виробництва пива – 0,1 млн грн;

- від переобладнання транспортних засобів  – 0,2 млн грн;

- від пального – 0,2 млн грн.

До місцевих бюджетів з роздрібного продажу підакцизних товарів за січень-листопад 2017 року надійшло 111,2 млн грн. В тому числі:

- з алкогольних напоїв та пива – 42,4 млн грн;

- з тютюнових виробів – 53,7 млн грн;

- з нафтопродуктів – 15,1 млн грн.

Загалом за 11 місяців платники Тернопільщини спрямували до державного та місцевих бюджетів  153,7 млн грн акцизного податку.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь