A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Податкову накладну заблоковано: що необхідно знати платнику

Дата: 05.12.2017 08:40
Кількість переглядів: 437

Податкову накладну заблоковано: що необхідно знати платнику

 

Електронні формати Таблиці даних платника податків (далі – Таблиця) розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Пояснення та копії документів, передбачені п. п. «в» п. п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), подаються виключно в електронній вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. При цьому надавати потрібно лише ті документи, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій накладній, реєстрація якої зупинена.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)1312602.

Повідомлення формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).

До Повідомлення по кожній податковій накладній в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, за конкретним критерієм.

При формуванні пакету документів – додатків до Повідомлення форми J(F)1360102 варто враховувати, що розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ. Крім того, щоб комісія ДФС мала можливість без перешкод опрацьовувати відскановані копії документів, рекомендується встановлювати роздільну здатність сканування документів скануючого пристрою на рівні, який забезпечить розмір файлу сканованої копії не менше ніж 100 КБ.

Рекомендації щодо відправки сканованих копій документів розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (http://zp.sfs.gov.ua/data/material/000/236/313795/scan.jpg).

При цьому комісія ДФС не може відмовити платнику податків у розгляді додаткових письмових пояснень та/або копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, якщо такі пояснення та/або копії документів подано платником податку до органу ДФС за основним місцем обліку не пізніше строку, визначеного п. п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, тобто якщо вони надійшли не пізніше 365 днів.

Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:

- через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua;

- через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.

Подайте заяву, щоб стати „спрощенцем” з 2018 року

 

Останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 січня 2018 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік – 15 грудня 2017 року (пп. 298.1.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Відзначимо, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Сплату єдиного внеску з 2018 року змінено

 

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до п. 5 частини першої ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності.

Платники єдиного внеску, зазначені, зокрема, у п. 5 частини першої ст. 4 Закону №2464, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону №2464).

 

Громадська рада при ГУ ДФС в Тернопільській області провела чергове засідання

 

Про легалізацію трудових відносин, зміни у реєстрації фізичних осіб говорили під час чергового засідання Громадської ради, яке відбулось вчора у ГУ ДФС у Тернопільській області.

Відповідно до порядку денного заступник начальника управління - начальник відділу аналізу та прогнозування надходжень податків та зборів з фізичних осіб, єдиного внеску та розгляду звернень громадян управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Тернопільській області Володимир Брудко ознайомив присутніх із  інформаційно-роз’яснювальною роботою, яку систематично проводить Головне управління ДФС у Тернопільській області щодо створення серед населення нашого краю атмосфери негативного ставлення до роботодавців, які виплачують заробітну плату без сплати податку на доходи фізичних осіб та внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

«Працівники органів ДФС Тернопільщини спільно з органами місцевої влади здійснюють контроль за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці. Відтак за наслідками індивідуальних співбесід з керівниками суб’єктів господарювання 337 підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати найманим працівникам. Як наслідок, до бюджету додатково надійшло до бюджету 7 млн 469 тис. гривень податку з доходів фізичних осіб, 8,5 млн грн єдиного соціального внеску та 631тис. грн військового збору», - розповів Володимир Любомирович.

Також учасникам засідання презентували розроблений фіскальним відомством соціальний ролик «Хочеш пенсію? Працюй легально!», який транслюється місцевими телебаченням і радіомовленням.

Окремим питанням порядку денного стало питання розгляду наказу «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків", яким вдосконалено процедуру реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.  На його важливості акцентував увагу присутніх начальник відділу обслуговування платників ГУ ДФС у Тернопільській області Руслан Крисоватий.

«Передбачено, що реєстрація фізичних осіб у Державному реєстрі здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання до контролюючого органу відповідної заяви. Громадяни України, які не мають постійного місця проживання або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, відтепер можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів, - зазначив Руслан Ігорович. - Будь-яким контролюючим органом на прохання фізичної особи до паспорта у формі книжечки можуть бути внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру».

На завершення присутні обговорили питання щодо розробки Плану роботи дорадчого органу на наступний рік.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь